niedziela, 8 czerwca 2014

I'm back!!!




Hej słoneczka ♡
Dość dawno mnie tu nie było (6 miesięcy) i strasznie za wami tęskniłam! Ale jak widać już jestem i mam nadzieję, że wszystkie zaległości u was jak i u mnie na blogu uda się nadrobić. Przyznam się.. brakowało mi trochę mobilizacji, kompletnie nie miałam ochoty, aby tu coś napisać sensownego. Lecz zaraz zaczynają się wakacje i wszystko nadrobię, myślę że może to być coś wyjątkowego więc śledźcie mnie! :)
A co u mnie? Wszystko jak w najlepszym porządku! Sądzę, że moja osoba od początku roku zmieniła się i to na lepsze.
Za chwilę będą już wakacje! Macie już jakieś sensowne plany? Ja wybieram się na mazury, jeśli nie wypali to czas na pewno nie będzie zmarnowany! Wyczuwam, że to będą moje najlepsze wakacje do tej pory!
A ja lecę zawitać do waszych blogów i zostawić coś po sobie :) Zostawiam wam moich kilka zdjęć i do zobaczenia mam nadzieję, że nie długo! Buziaki :*













Instagram

5 komentarzy:

  1. ale jesteś śliczna <3 cieszę się, że wróciłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wróciłaś! :) Śliczna! :))
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie urocze zdjęcia!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń