wtorek, 29 października 2013

#2 "PRZYJAŹŃ"





Jak widać tytuł posta dziś jest taki, a dlaczego napisane sarkazmem? Zaraz się przekonacie! Ale na wstępie mogę już podziękować za te wszystkie statystyki tutaj, dla was jest to bardzo malutko, jednakże dla mnie ogrom! Dzięki wielkie! (liczę na więcej) :) 

A więc przejdźmy do rzeczy.. Pewnie każdy z was obecny tutaj ma swoją "bratnią duszę" prawda? Ja do tej pory też tak myślałam, znajomość od przedszkola aż do teraz, poszła gdzieś daleko... Sądzę,że znajdą się tutaj osoby, które mają takie osoby, lecz tych osób jest pewnie mało, nie mylę się? A więc teraz, tak właśnie teraz zadajcie sobie pytanie Czy ja naprawdę mogę mu zaufać? Czy zawsze jest ze mną i czy mnie w każdej sytuacji wspiera? Czy on jest na zawsze czy tylko na chwilę? Czy on tak naprawdę na mnie zasługuje? I co jakie są wasze odpowiedzi na te pytania? W moim przypadku odpowiedzi na te pytania są negatywne, podzielcie się swoimi odpowiedziami w komentarzach!  Post polega na tym, aby przejrzeć na oczy i tak naprawdę zobaczyć kto jest kim. U mnie ukazało się to po 7 latach.. Osoba którą zawsze uważałam za najlepszą siostrę okazała się nikim.. nie wiem może da się to kiedyś naprawić, a więc dlatego trzymajcie kciuki! :)  PAMIĘTAJCIE, ŚPIESZCIE SIĘ KOCHAĆ LUDZI, TAK SZYBKO ODCHODZĄ! 

Teraz pozostawię wam kilka moich wspomnień w postaci zdjęć ;) (nie wszystkie są z obecnej chwili)










PS. Możecie mi podsuwać jakieś inne tematy, które chcielibyście tu zobaczyć ;)                                                                                                              

                                                                                                                                                  Klaudia ♥

12 komentarzy:

  1. ja też straciłam przyjaciolke jak akurat ja potrzebowalam to sie ode mnie odwrocila :( powodzenia w prowadzeniu bloga i obserwuje i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje i liczę na rewanż tak jak obiecałaś ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pozytywne zdjęcia.
    Pytałaś o pomysły na posty , więc może room tour ? Uwielbiam *-*
    Pozdrawiam i obserwuję - teraz czekam na Ciebie
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog,obserwuję! :)
    http://zuuziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam walsnie tak sama z pewna osobą i jest to strasznie trudne...
    pozdrawiam
    http://dominikascibor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zaobserwowałam, zgodnie z propozycją i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwujemy ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, nie martw się, na pewno znajdziesz jeszcze wiele osób, którym zaufasz ;) !

    obserwuję
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także obserwuję ;>
    Śliczne zdjęcia ;)

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę Julia dała ci w kość ;/ smutno mi ;c nie zazdroszcze ci ;c pamiętaj, że nie masz tylko jednej koleżanki której zawsze możesz wszystko powiedziec i sie wyryczec w rekaw ;d ja za wami bardzo tesknie i chcialabym z wami sie spotykac <3 jednak spojrz na przyjazn moja i kasi ;d znamy sie od wozka ;d gadamy przez telefon spotykamy sie czasem i wgl ;d nie zawsze tak bylo ale moge na niej polegac i sie jej wygadac ona mi zawsze poprawia humor <3 kochana <3 trzymam kciuki za to zebyscie sie pogodziły <3 całuski xoxo :** Darusia <3

    OdpowiedzUsuń